Benvidos ao blog de Terceiro Ciclo de primaria do CPI Domingo Fontán

Poesía




POEMAS DE AMOR E VENTO










Que terei en min? 

O meu corazón
 está cheo de amor.
Cando miro para ti,
dígome:
       Que terei en min?      
                                   MALLAURY

                                      









Non me quere a min soa

Este día tan chuvioso fíxoseme milagroso


grazas a unha persoa que quero moito.


Pero, esa persoa non me quere a min soa...
                                                                 
                                                                 CARLA BLANCO









Pola mañá

Pola mañá os paxaros aparecen

e pola noite, co vento,

os paxaros desaparecen.

                                         DAMIÁN







O canto das andoriñas

O canto das andoriñas

son como poemas de amor.

Cando cantan, o vento sopra

como un alegre tambor
                                
                                                  LORENZO








Meu irmán

Meu irmán está contento

porque lle gusta oír

como sopra o forte vento. 
                                                   

                          ALEJANDRO









  Campo de fresas

O meu campo de fresas

é especial,

cando o vento sopra
         
             ponse a bailar.            
                                 CHISTIAN






A miña casa de area e mar

O vento sopra moi forte.

A chuvia molla a miña casa,

a miña casa de follas,

de area...e mar.  
                                      
                      CARLA FONTÁN











Ao son do vento

Voan, voan os paxariños,

móvense as follas ao son do vento

e brillan as estrelas no firmamento. 
                                                           
                                CARLOS









A cometa de papel

Os nenos xogan na rúa

coas cometas de papel.

O vento sóbeas moi alto

cando tiran do cordel.    

                                       CARLOS







Pobre gatiño

O gato ten frío

polo vento frío do amencer.

A súa dona é cruel e malvada

e o pobre gatiño marchou da casa. 
                                                        RAQUEL






Sopraba o vento

Estando na rúa,

esperando o momento de marchar,

sopraba o vento.
                                           ÓSCAR











Ela faime rir

Unha nena quere conquistar o meu amor

pero eu non a deixo entrar no meu corazón.

Ela sempre anda detrás de min

e a min... só me fai rir!           

                                             LORENZO









El amor es un chicle de fresa


El amor es muy sabroso,

como un chicle de fresa

muy pegajoso.  
                           
                CARLOS










Será feliz?

Yo quiero a mi perro

y él me quiere a mí,

pero, yo no sé

si  será feliz.
                             
                       ÓSCAR










Que bonito é o río Miño!

O paxariño vai voando

ata o río Miño;

cando chegou alí, parou

e mirou a súa beleza.

Ai! Paxariño.

   Que bonito é o río Miño.

                               
                                           MALLAURY






 

 

A cor do amor


Cor rosa, cor vermella

é a cor do amor.

Cor negra, cor gris

é a cor do desamor.
                                  
                                  CARLA FONTÁN








 A praia

Gústame a praia

polo vento, as olas

e as caracolas.
                               
                          CARLA BLANCO







O balón que se move co vento

Co vento moveuse o balón,

eu aproveiteino,

e case meto un gol.
                                            
          JULIÁN






O vento

Fóra sopra o vento

e nós estamos na clase

moi contentos.
                                     SABELA







A ela non lle quites a fermosura

Ao verte, o meu corazón sae de min:

latexa e latexa sen fin.

Cando estás preto de min ,

síntome como un galopín.

Cando estás lonxe, como un triste monxe.

Cando vés a miña casa ,

quero ler os teus labios na terraza.

Cando vou á túa,

 quero ver os teus ollos reflexados na auga

Altura , baixura , gordura ou fracura;

castígame como queiras

pero a ela non lle quites a fermosura. 

                                          CRHISTIAN